Box Più

Briciola.tv accetta la sfida di TotalErg e produce il virale "Pranzetto pirata" per la campagna Box Più. Lo scopo è promuovere i prodotti Lékué in premio, innovativi contenitori da microonde per cucinare in poco tempo una grande varietà di cibi.

Il virale è stato girato come una candida camera in un iperstore. Un ragazzo si aggira furtivo nell'area di elettronica e all'improvviso si mette a cucinare un piatto di pasta con un microonde esposto. Come se nulla fosse coinvolge i passanti nell'impresa e li invita ad assaggiare. Prima di essere buttato fuori, le telecamere nascoste filmano le reazioni di commessi e clienti.
 
Briciola.tv accepts the challenge of TotalErg and produces the viral prank "Pranzetto pirata" for the Box Più campaign. The aim is to promote the Lékué products, innovative microwave boxes that cook in short time a great variety of foods.
The viral was shot as a candid camera in a hyperstore. A guy moves in a stealthy way in the electronics area and suddenly starts to cook a dish of pasta with a microwave oven in exposition. He involves the customers in his challenge and invites them to taste the food. Before being thrown out, the hidden cameras filmed the reactions of clerks and clients.
 
 
Director: Renato Chiocca
Dop: Ferran Paredes Rubio
Actor: Gabriele Bianchini
Agency: Scholz & Friends
 
Category: Viral
Year: 2014